mercredi 4 mars 2020

JACQUES CAUDA, le peintre du surfiguratif qui écrit aussi parfois en picard...


 

- Jacques, Jacques ! J’én y arriverai jamoais ! Et pi j’ém sins riditchule, conme o, dvant chés gins.
- Otchup’t éd ti ! én t’otchuppe point dé zz’eutes !... Tiens, in perlant d’o, à d’où qu’ch’est qu’i sont passès, zz’eutes ? Juliette, y o pu parson-ne su chol plage ! Oh, pi chol plage al rapiotit ! O sonme incherclès !
- Jacques, y o dol ieu tout partoute ! La mer al monte ! Jacques, quoè qu’ch’est qu’o vons dévnir ? O vons mantcher no train ! Et pi no glaines qui n’vont point avoér leu picotin ! Jacques, foais quique cose, j’én veux point morir noéyèe : éj n’ainme point l’ieu… et pi j’én sais point coér nager tout à foait.
- Ah, m’feume, coér bien qu’éj sus lo !
- Ti, t’os inne idèe ! Ah, émn honme, j’él savoais ! Ecmint qu’o vons foaire ?
- O va boère tout’. Jusqu’à tchèr !


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

OPERATION JUS DE BOX